2015年7月8日 星期三

老師流連商場搵鴨仔



老師流連商場搵鴨仔
梁志紅春南話事齋,人要增值,更要超值,比人知道存在嘅價值,好用抵用可以利用跟住揸到盡 

  小學升中放榜啦!大家唔駛驚,唔駛急,又唔駛煩,我哋為您!董太話事齋呀邊個:埋嚟睇,埋嚟揀,優惠多多,唔好放過,攞得幾多就幾多,哪!行過唔好錯過,路過唔好放過;錯過,放過,就喺您個損失喎,小姐,先生,停一停,等一等,我話比您聽:哪!校服,運動衫,靚唔靚?電子辭典,飯餐有菜有齋,額外資助,唔單只有校巴接送,仲有資助海外體驗,千祈咪放過。
  吳慳儉,唔駛咁慳儉;為您好,為您忙,為您好似地鐵咁鬼忙-呢度去,嗰度去,真喺人生週圍去,所以各位老師們,喺前門,我喺後門,其他左右兩邊茫;派呢樣,派嗰樣,派到對方手忙忙;坐一坐,講一講,保證聽過就過來,您好,我好,大家好。
  喺政府安排下,飯碗穏陣又有得做,做做做,咁樣又有一年做!諗,諗,諗,低聲下氣唔駛諗,顧客至上,客仔永遠是對的,來!來!來!請過來,行過來,千祈唔好比佢行咗去。
仲有把炮,仲有後著;校長們;度一度,計一計,三十六著,最好就呢著-學生叩門最緊要跨區來上學,地鐵來,地鐵區去,再加綠巴間接載;輕鐵兜來又兜去;光陰似箭時光就咁去,一串光陰一句鐘;早上返學,晚上放學,時間就喺咁樣去;早又曬,晚又曬,加上學校上下晝,又補習,又留校,又打波,又通識,通通都要識:呢樣識啲,嗰樣識啲,週身刀,無張利唔在講,變咗統統都唔識,呢樣要學,嗰樣要學,頸無咁長,點塞呢,唯有左拎右拎,橫掂唔識就當學識,周潤發,劉德華上身,扮鬼扮馬,做呢樣,攪個樣,老成持重映番張相,您好我好大家好,屋企,學校,路上,車上,酒樓都扮嘢,DJ上身,大人們,滿意吧!attention!一take
過。
  老師們,駛乜咁辛苦,行埋啲,睇真啲!搵真銀好過,轉彎就喺,美乜行,中乜行,仲有廿一世紀行,其他乜地物地,橫掂都喺,放低尊嚴,放低面子,埋去轉過身,華麗轉身,誤人放心搵真銀,仲好過,仲好真,真金白銀任您滾,齊齊學高官,搵得就搵,千祈唔好放棄護照先至真;做錯,攪錯唔緊要,最緊要拎住「真銀」走先至真,腳痛下台,做錯抓銀;顧問,超支,合約服務費,諗,諗,諗,唔攞話您傻,創新科技齊齊搵-公家笨。
  學生哥,放學囉!師徒合作做大戲,做比家長睇,做比辦學團體睇,更要做比阿爺睇,出錢就係老細,比錢就係老板:最緊要大家打好呢份工,齊齊搵,齊齊諗,大人滾,細佬又滾,ERB上身,港人真正學識搵銀,齊唱齊齊搵:小明與小吉,錢錢錢,我哋呢班打工仔,一生一世為錢幣做奴隸,做乜嘢都肯制,前世..落幕,無可奈何花落去,堅持有得選,自己選,有選票,你先至係老板,仲有揀,並且堅持,政綱係我「出」,咁先好玩朋友們,玩大佢,去馬-唔係搵代言人。
  老師:辛苦晒!駛乜企係度,行咗去,條條大路,自己揀,事實見諸行動,行動表現事實也。起來!
  
    文看完,請點評,或來鴻長短文均可,首兩名均有禮品送,如要和黃山通訊,快又真人對話
         請必電聯午十一時至兩時,晚十六時至凌晨二時,詳細臉書山友行,文觀網誌或電郵

沒有留言:

張貼留言