2015年6月26日 星期五

維港獅子山下黃大仙 流星歲月

維港獅子山下黃大仙 流星歲月
人生如戲,戲如人生-任劍輝       唧唧復唧唧,安能辨我是雄雌
政改大龍鳳=氹氹轉
  「做戲咁做」,港人好戲連場,目不暇給,最終目的,讓大家接受現實與事實,夾硬嚟,您吹咩?...無奈又無奈,大家一起唱,日又唱,夜又唱,無奈衰咗二隻黑白天鵝,日又哦,夜又哦,哦到你服也。
  2017一定要得,帶出序幕.愛港之聲,周融交民調,好過蛇齋餅粽,一幕又一慕,目瞪口呆,無得頂!得!得!得!duckduckduck!講得字,變咗「鵝」,拎頸嚟,任鎅,手機的公仔,都來不及顯示。垂簾聽政,幕後高手;招招攞命,但唔攞命,緊有目的,定啲嚟,各位香港人,不論新舊,不論每日150人或國企,民企的付款人,抑或來讀書的富二代,知青,大媽或借嫁娶來港者聚...溝、溝、溝、這就是「揹鑊的文化」。
  督撐,打鑼,,打得鑼多鑼吵耳,嘈到您耳水不平衡,乖乖瞓喺度,『唔好理咁多』;打得更多夜又長,睇唔切,黑白真假難分,當啱,內鬥,政治紛爭,殺到香港,中X辦,團派,狼英,飯焦,悵雞湯河,企鵝都蜂擁而出,就好像前陣子,押款車掟彎跌銀紙,途人,旅人,車人,都忙個不了,事情不了了之,混淆視聽,香港都喺咁,亂,拾,無法治。
  利益當前無有怕,所以建制分不出真主,為表現,擋住出招,鳥為才者惟有跟;來不及者惟有口嘴,人棄我取者,執番渣沙,爭先恐後,頌功頌樂;執輸行頭,慘過敗家,群鼠無首,攬出『大頭佛』,鄉事派成為代罪羔羊,無又怕;上水人又上馬,莫非錢作怪,弱勢政府人人「恰」而「治」之,真喺頂硬上,一於騎馬過海,雙魚河。第三梯隊眼甘甘等住上位,一切都是利慾薰心;香港不變人已變,與大陸睇齊,仲講 ,香港人,認命,乖乖搵嘢做,配合磚頭經濟,滬港通,深港通,你嘅喺我嘅,我嘅喺我自己嘅,鬼叫您無權,我大晒。
  控權者,既然未能按已知結果選舉行事,祇能攪局,攪亂個局,趁亂專博懵,搵著數,走人,港鐵主席做錯都可以二千幾萬走人,我呢!攞多少,才走人。

  港人,再不要沉默,手上的票,珍而重之,好好利用投給反對政府的人,才有監察作用啊!起來不要做認命的人,頂硬上,搵替身嗎?台灣的政黨交替,正是港人之祈望也。

沒有留言:

張貼留言